Go Back   Male vs Female | The Mixed Wrestling Forum > Mixed Wrestling & Fighting > Wrestling & Fighting Discussion



Check out the latest release by Fight Pulse: Bianca vs Andreas.
Preview photos are available in this topic. Get this video at: Fight Pulse - MX-251.




Reply
 
Thread Tools Display Modes
  #61  
Old 15-Feb-20, 22:03
Braddogg4345's Avatar
Braddogg4345 Braddogg4345 is offline
Member
Points: 16,299, Level: 55 Points: 16,299, Level: 55 Points: 16,299, Level: 55
Activity: 2.4% Activity: 2.4% Activity: 2.4%
Last Achievements
Award-Showcase
 
Join Date: Jun 2015
Gender: Male
Location: Southern California
Posts: 1,093
Thanks: 412
Thanked 2,023 Times in 615 Posts
Default Re: Strong is the new skinny

Quote:
Originally Posted by Bir Domuz [Only Registered Users Can See LinksClick Here To Register]
That is a shame, because I love strong women. I always approach the strongest looking women around me, hoping to catch a really strong one, but in the end, I always get disappointed. Almost all women look stronger than they are.
US corporations are completely out of touch with reality. Every once in a while you might see strong female athletes in gatorade or nike commercials. Or a woman with muscles in an advertisement for deodorant or health food. But for the most part, the focus in advertising is fat acceptance and transexuals.
Reply With Quote
The Following User Says Thank You to Braddogg4345 For This Useful Post:
  #62  
Old 13-Jun-20, 12:05
deepkick's Avatar
deepkick deepkick is offline
Member
Points: 450,825, Level: 100 Points: 450,825, Level: 100 Points: 450,825, Level: 100
Activity: 11.9% Activity: 11.9% Activity: 11.9%
Last Achievements
 
Join Date: Aug 2011
Gender: Male
Posts: 5,127
Thanks: 18,088
Thanked 45,428 Times in 4,303 Posts
Default Re: Strong is the new skinny

Emma Igelstrom

Shes a really big celebrity in Sweden. She is a five time world champ in swimming, doing a lot of TV and media after her career.

Shes inte a new TV-show- 16 weeks of hell, and have gained massive rockhard muscles, and she love it!
Shes getting lots of media attention of this in Sweden

"My biggest gain is that I have gone from hating the gym to LOVE strength training now"

5 083 inlägg
54,5t followers

Emma Igelström
5-Times Worldchampion 🏊🏼*♀️🏆

Herregud vilket åsiktsmaskineri det varit sista veckan om 16 weeks of hell. Dessutom av människor som inte varit med, vet hela sanningen eller ens har all fakta. Man har sett tv-programmet ”Den Stora Hälsoresan” och ut efter det gjort sina tolkningar. Ja men jag håller med, titeln på programmet går fetbort. Men vill också påminna (trodde inte man behövde göra det längre) att TV klipps och man visar utvalda delar. Dessutom har jag hört personliga påhopp och direkta osanningar.
Jag är i alla fall klar med mina sexton veckor sedan drygt en vecka tillbaka och är så sjukt stolt att jag tagit mig igenom det (återkommer mer om de snaaaart). Jag har lärt mig så sjukt mycket om mig själv under den här tiden. Vad som funkar och vad som inte funkar. Jag tar russinen ur kakan, går vidare med dem och kommer fortsätta min väg. Min allra största vinst är att jag gått från att hata gymmet till att jag ÄLSKAR styrketräning nu. I morgon ska jag göra något jag ALDRIG trodde jag skulle göra. Gissa vad?! 🏋🏼*♂️
Stort tack till @16_weeks_of_hell_with_tony för excellent coachning 🙌🏼 Fullt förtroende!
PS Väldigt nyanserat snack av @lofsans & @[Only Registered Users Can See LinksClick Here To Register]almenas i Träningspodden ♥️🙏🏻 #16weeksofhell


[Only Registered Users Can See LinksClick Here To Register]

[Only Registered Users Can See LinksClick Here To Register]

[Only Registered Users Can See LinksClick Here To Register]

[Only Registered Users Can See LinksClick Here To Register]
Attached Images
File Type: jpg Emma igelström.jpg (126.0 KB, 88 views)
File Type: jpg emma-igelstrom-forvandling-1320x694-lt.jpg (102.6 KB, 59 views)
Reply With Quote
The Following User Says Thank You to deepkick For This Useful Post:
Reply

Thread Tools
Display Modes


Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Skinny chick kicking ass notwork Wrestling & Fighting Videos 54 19-Jun-21 13:51
Fat Guy vs Skinny Girl linx333 Wrestling & Fighting Videos 17 29-Mar-14 21:14
Skinny guy vs fat woman linx333 Wrestling & Fighting Videos 0 22-Feb-14 00:23
Good Looking BBW outwrestles skinny guy wrestlingclown Wrestling & Fighting Videos 4 18-Dec-12 02:59
Amazon vs skinny guy houseofstew Wrestling & Fighting Videos 0 01-Jun-12 00:46


All times are GMT. The time now is 23:48.


Powered by vBulletin® - Copyright ©2000 - 2024, vBulletin Solutions, Inc.